Po prvem modelu passata iz leta 2012, ki se je lahko brez težav zapeljal tudi na neasfaltirano podlago, bo na ceste kmalu zapeljala nova različica alltracka, ki si deli osnovo s karavansko izvedbo. Novi model bo od tal višji za 27,5 milimetra in bo tako presegel mejo metra in pol višine.
Robustnejši karavan bo od običajne različice prevzel najnovejšo VW-jevo tehnologijo, med drugim tudi projekcijske LED-žaromete, varnostne, asistenčne in druge sisteme. Pragovi in odbijači bodo zaščiteni pred morebitnimi poškodbami na brezpotjih.
Štirje turbomotorji z navorom med 340 in 500 Nm, šest- oz. sedemstopenjski menjalnik DSG, elektronska zapora diferenciala ...
Novi passat alltrack v dolžino meri 4,78 cm, v širino 1,83 cm, medosna razdalja pa znaša 2,79 m. V prtljažniku bo na voljo 1769 litrov prostornine.
Novi alltrack bo lahko opremljen z dvolitrskim bencinskim TSI-motorjem s 162 kW (z 220 KM), ki bo povezan s sedemstopenjskim DSG-menjalnikom, ali pa s katerim izmed treh dvolitrskih dizelskih motorjev z močmi 110 kW (150 KM), 140 kW (190 KM) ali 176 kW (240 KM). Pri najšibkejši dizelski različici Volkswagen obljublja porabo 4,9 litra dizla na sto kilometrov, pri najzmogljivejši šest decilitrov več, medtem ko bo bencinski motor porabil 6,9 litra goriva. Štirikolesni pogon 4motion bo vgrajen v vse različice, na voljo pa bo še sistem za prilagajanje vzmetenja. Dizelske različice bodo opremljene še s katalizatorjem s sistemom selektivne katalične redukcije (SCR), ki bo pretvoril dušikove okside v dušik in vodo. Za pretvorbo strupenih plinov bo na devet tisoč kilometrov treba v ločen rezervoar doliti trinajst litrov sintetične tekočine AdBlue.